Kaip pirkti?

1. Išsirinkę prekę pasirinkite Jums reikalingą dydį ir spauskite "PIRKTI":

 
2. Savo krepšelį su išsirinktomis prekėmis (kiek prekių įdėta į krepšelį ir bendra krepšelio suma) matysite dešinėje puslapio pusėje viršuje. 
 

 
3. Išsirinkę visas prekes, kurias norėsite pirkti, paspauskite mygtuką „Užsakyti".
 

 
Jeigu matote viską, ką norėjote užsakyti, spauskite „toliau“.  Jeigu norite, galite koreguoti užsakomų porų skaičių (laukelis „kiekis“) ar apskritai išbraukti prekes, kurių nenorite užsakyti. Tuomet turite spausti "x" ženkliuką.
Jei turite nuolaidos kuponą, įveskite nuolaidos kodą ir jums bus pritaikyta nuolaida. 
 
4. Jeigu Jūs dar neužsiregistravęs, Jums reikia pasirinkti vieną iš žemiau esančių variantų. 
 

 
Laukelyje „PAPILDOMA INFORMACIJA“ nurodykite įvairius duomenis kurių gali prireikti kurjeriui, pavyzdžiui vartelių ar rakinamų durų kodą. Spauskite "TOLIAU".
 
Jeigu norite, kad Jūsų duomenys išliktų kitų FamClub.lt pirkimų metu, spauskite „registracija“ ir užpildykite laukus. Kitą kartą tereikės įvesti Jūsų el. paštą ir sugalvotą slaptažodį. 
Jeigu Jūs jau esate registruotas vartotojas, suveskite savo duomenis ir spauskite „Prisijungimas“.
 
 
5. Kitame žingsnyje pasirinkite pristatymo ir mokėjimo būdą bei pristatymo laiką. Galite pasirinkti pristatymą nurodytu adresu per kurjerį, pristatymą į LP Express terminalą arba į Lietuvos pašto skyrių.
 
Mokėti galite tiesiogiai per Swedbank, SEB, DNB arba Nordea elektroninę bankininkystę (paprasčiausias ir greičiausias būdas kurį siūlome rinktis), pavedimu, pervesdami pinigus į mūsų sąskaitą arba grynaisiais sumokant kurjeriui pristačius prekes. Jei prekė bus pristatoma jums į parduotuvę, atsiskaityti galite iš anksto pavedimu arba jau parduotuvėje. 
 
Pasirinkite Jums labiausiai tinkantį pristatymo laiką. Didžiuosiuose miestuose (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Alytus, Marijampolė, Šiauliai, Panevėžys, Tauragė, Telšiai, Utena) galite pasirinkti vieną iš trijų pristatymo laikų:    
1)    8 – 14 val.
2)    14 – 18 val.
3)    18 – 22 val.
Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos 8-18 h. 
 

 
6. Kitame žingsnyje patikrinkite visus Jūsų suvestus duomenis ir patvirtinę, jog sutinkate su „Prekių pirkimo ir grąžinimo taisyklėmis“, spauskite „patvirtinti užsakymą“. El. paštu gausite patvirtinantį laišką, kad užsakymas atliktas sėkmingai.
 
Jeigu pasirinkote apmokėti per el. bankininkystę, būsite nukreipti į savo banko puslapį, kuriame reikės tik patvirtinti jau paruoštą apmokėjimą. Atlikę mokėjimą banko puslapį išjunkite.
 
Jei nepavyko sėkmingai apmokėti per elektroninę bankininkystę (nutrūko interneto ryšys ar pamiršote slaptažodžius) susisiekite su FamClub.lt klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@famclub.lt arba telefonu +370 650 30 914. 
 
Savo užsakymo būseną visada galėsite matyti skiltyje „Mano duomenys“, skyrelyje „Užsakymų istorija‘. 
Galimos būsenos:
„Naujas“ – kol užsakymas neapmokėtas;
„Apmokėtas“ – kai užsakymas apmokėtas;
„Ruošiama išsiuntimui“ - kol prekės dar nepakrautos ;
„Išsiųstas“ – kai prekės pakraunamos ir išgabenamos klientui;
„Baigtas“ – pristačius prekes.
 
Skyrelyje „Užsakymų istorija“ taip pat galite atsispausdinti sąskaitą faktūrą paspaudus mygtuką „atsisiųsti sąskaitą faktūrą“.
 
Gero avėjimo!
 

Užpildykite visus privalomus laukus. Prašome įvesti teisingą el. pašto adresą