D.U.K.

Kur kreiptis iškilus klausimams?
Jeigu domitės konkrečia preke ir Jums iškilo klausimų ar norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, rašykite mums el. paštu info@famclub.lt arba skambinkite telefonu +3706 472 0933. Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu info@famclub.lt priimami bet kuriuo paros metu. Į Jūsų skambučius atsakysime darbo dienomis nuo 8:30 iki 17:30 val. 
 
Ar galima avalynę ir kitas prekes pirkti internetu ir atsiimti prekybos centre? 
Ne, šiuo metu tokios galimybės nėra, tačiau šį pristatymo būdą tikimės pasiūlyti artimoje ateityje.
 
Ar galima prekę apžiūrėti? 
Galima apžiūrėti Famclub parduotuvėse, esančiose visoje Lietuvoje, tačiau www.famclub.lt ir parduotuvių asortimentas ne visiškai sutampa, tad galite nerasti Jums www.famclub.lt patinkusios prekės parduotuvėje. www.famclub.lt pasirinkus norimos prekės ir dydį žemiau yra pateikiamas Famclub parduotuvių sąrašas, kur prekę galite apžiūrėti. Tačiau patariame iš anksto pasidomėti, ar prekė jums patogiausioje parduotuvėje tikrai yra šiuo metu.
 
Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote, patikrinkite el. šiukšlių katalogą (angl. spam box, junk mail ir pan.), jei ir ten laiško nerandate - užsakymas atliktas neteisingai.
Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas. 
Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

Ar galiu panaikinti užsakymą?
Galima, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.
 
Ar galima užsisakyti prekes telefonu?
www.famclub.lt parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu. Tačiau kilus klausimams visada galite skambinti arba rašyti el. paštu.
 
Kaip galima atsiskaityti už prekes?
Perkant avalynę ir priežiūros priemones www.famclub.lt atsiskaityti galima šiais būdais:
 
Naudojant internetinę bankininkystę Swedbank, SEB, DNB ir Nordea - pasirinkę šias apmokėjimo formas Jūs iš karto pateksite į savo elektroninės bankininkystės puslapį, kuriame reikės tik patvirtinti jau paruoštą pavedimo formą. Apmokėjimą matysite iš karto.
 
Banko pavedimu - pasirinkus šią apmokėjimo formą Jums reikės pervesti pinigus į žemiau nurodytas UAB “Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitas dar prieš pristatant prekę. Pavedimą rekomenduojame padaryti iš kart atlikus užsakymą, kadangi prekes išsiunčiame tik gavus apmokėjimą. Jei pavedimas atliekamas iš kito banko sąskaitos, apmokėjimą galime gauti tik kitą darbo dieną. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį.

Įmonės rekvizitai:
Įmonė - UAB „Šiuolaikinės mados centras“
Įmonės kodas: 186716891
Adresas: V. Gerulaičio g. 1, LT-08200, Vilnius
 
Sąskaitų numeriai.:

“Swedbank” LT637300010138594171
„SEB“ LT647044060001742230
„DNB“ LT544010051002022262
"Nordea" LT132140030003473274

Tik gavus apmokėjimą išsiųsime prekes.

 
Grynaisiais – - pasirinkus šią apmokėjimo formą Jums reikės sumokėti kurjeriui pristačius prekes į namus (jei užsakymo suma ne daugiau kaip 3000lt). Su kurjeriu pasirašysite pinigų priėmimo kvitą, įrodantį, jog sumokėjote už prekę. Pasistenkite turėti kuo tikslesnę sumą, nes kurjeriai gali ne visada turėti grąžos. 
 
Kaip žinoti, ar pavedimas sėkmingas?
Prisijunkite prie savo www.famclub.lt paskyros ir peržiūrėkite „Mano duomenys“ skiltį. Skyrelyje „Užsakymų istorija“ galite matyti ar užsakymas apmokėtas. Jei apmokėta ne visa užsakymo suma, užsakymo statusas bus „NEAPMOKĖTAS“. Užsakymas bus „APMOKĖTAS“, kai matysime, kad visa užsakymo suma pervesta į UAB „Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitą.
Jei nepavyko sėkmingai apmokėti per elektroninę bankininkystę (nutrūko interneto ryšys ar pamiršote slaptažodžius), susisiekite su www.famclub.lt klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@famclub.lt arba telefonu +3706 472 0933
 
Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?
Pageidaujant klientui sąskaita faktūra gali būti išrašoma arba klientas ją gali atsispausdinti pats, prisijungęs prie savo paskyros www.famclub.lt skyrelyje „Užsakymų istorija“ ir paspaudus mygtuką „Atsisiųsti sąskaitą faktūrą“. 
 
Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Lietuvos teritorijoje avalynės pristatymas yra nemokamas! Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 30 Lt arba 8,69 EUR, siuntos pristatymo kaina – 10 Lt arba 2,90 EUR. Neringos gyventojams siuntą galime pristatyti tik į Lietuvos pašto skyrių, su DPD pristatymas vykdomas tik iki sandėlio Klaipėdoje. Pristatymo kaštus www.famclub.lt kompensuoja savo sąskaita, todėl prekės dėl to nepabrangsta
Siunčiant prekes į kitas šalis, taikomi siuntų į užsienį tarifai, kuriuos galite rasti čia.
 
Kaip žinoti kada mano prekę pristatys, kad tuo metu galėčiau būti namuose ar biure?
Jeigu užsakomas padaromas pirmoje dienos pusėje (ryte), galite tikėtis pristatymo jau kitą darbo dieną. Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu.  Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.
Jei diena ar laikas pristatymui netinkama, klientas turi kuo greičiau kreiptis į pardavėją (el. paštu info@famclub.lt arba nurodytu telefonu), kad būtų pakeista pristatymo data ar atšauktas užsakymas. 
 
Per kiek dienų pristatote prekes?
Pristatymo laikas 1 – 3 darbo dienos. 
 
Ar, perkant internetu, galima pasinaudoti privilegijų ir nuolaidų kortele?
Lojalumo kortelė galioja tik Famclub parduotuvėse. 
 
Ar galima keisti prekes?
Prekes ir jų dydžius galima pasikeisti bet kurioje Famclub parduotuvėje. Jeigu tokios galimybės neturite, reikia grąžinti prekes, o naujas prekes pirkti iš naujo.
 
Ką daryti jei batai brokuoti?
Pirmiausia reikia kreiptis el. paštu info@famclub.lt  ir paaiškinti situaciją. Būtų gerai, jeigu pateiktumėte vaizdinę medžiagą.
Brokuotos prekės iš www.famclub.lt parduotuvės grąžinamos/pakeičiamos nemokamai. Norėdami prekę grąžinti į vieną iš Famclub parduotuvių, turite prisijunkite prie savo paskyros www.famclub.lt, atsispausdinti sąskaitą faktūrą bei nunešti avalynę į Jums patogiausią Famclub parduotuvę. Sąskaita faktūra yra privaloma. 
Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinami grynaisiais (išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų sąskaitą per 14 d.d.).
  
Ar galima grąžinti www.famclub.lt el. parduotuvėje pirktas prekes? 
Geros kokybės, tačiau nepatikusias prekes galima grąžinti per 90 dienų, tačiau tik tada, jei įsigyta prekė nebuvo dėvima. 
Prisijunkite prie savo www.famclub.lt paskyros ir peržiūrėkite „Mano duomenys“ skiltį. Skyrelyje „Grąžinti prekes“ pasirinkite Jums patogiausią prekių grąžinimo būdą: parduotuvėje arba kurjeriui: 
Grąžinimo būdai:
Į parduotuvę. Norėdami prekę grąžinti į parduotuvę, prisijunkite prie savo paskyros Famclub.lt ir atsispausdinę sąskaitą faktūrą, avalynę galite nunešti į Jums patogiausią Famclub parduotuvę. Sąskaita faktūra yra privaloma. Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinti grynaisiais (išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų sąskaitą per 14 d.d.).
Kurjerio pagalba. Norėdami grąžinti prekę per kurjerį, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@famclub.lt. Taip pat, norėdami nemokamai grąžinti prekę, turėsite naudotis mūsų parinktos kurjerių tarnybos paslaugomis (UAB „DPD Lietuva“). 
 

Užpildykite visus privalomus laukus. Prašome įvesti teisingą el. pašto adresą